حدیث دلتنگی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حدیث دلتنگی
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 705
نویسنده : TAKPAR

 به گریه های بدون صدا دلم تنگ است

قسم به ندبة « آقا بیا» دلم تنگ است

ستاره می چکد از خلوت شبانة من
به وسعت همة گریه ها دلم تنگ است

شکسته بال و پرم در هوای دلتنگی
قفس نشین شده ام بی تو تا دلم تنگ است

تو نیستی متعلق فقط به خوبان که
شبی به خلوت من هم بیا دلم تنگ است

به حلقه های ضریح مجعد زلفت
گره زدم دل سرگشته را دلم تنگ است

چه می شود که شبی میهمانتان باشم
برای خیمة سبز شما دلم تنگ است

شبیه عطر بهشت است عطر سردابت
برای خانه تان ، سا مرا دلم تنگ است

قسم به پرچم مشکی روضة ارباب
برای دیدن کرب و بلا دلم تنگ است

یوسف رحیمی




:: موضوعات مرتبط: ﺷﻌﺮ و ﻗﻄﻌﺎت ادﺑﯽ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: